HI!


Zo, dit is dus mijn eerste blogpost. Wel een beetje raar om uit het niets ineens een bericht te typen maar na een tijdje zal ik er wel gewend aan geraken. 



Zoals jullie misschien al weten heet ik Laura en vroeger was ik dol op schrijven. Op de computer schreef ik dan een paar verhalen en daarna ging ik verder op bladeren. Eerst rechte lijntjes trekken, dan schrijven en daarna de lijntjes weggommen. Ja zo ging het er aantoe. Ik had 1 verhaal waar ik echt trots op was. Dat was een verhaal dat over de kerstman ging. Ik liet het zien aan mijn ouders en zelfs aan mijn leerkrachten. Zo blij toen ik een leuke reactie kreeg!

Maar goed, haha. Mijn interesse voor verhalen schrijven is nu wat minder dan vroeger. Wie weet ga ik later ooit nog eens een boek schrijven maar nu wil ik mijn verhalen delen op mijn blog! 


Ik hoop dat ik jullie voor een lange tijd kan vermaken!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten