MONDAY MORNING


Goeiemorgend! Goed geslapen? Ik althans wel. Vandaag typ ik even een artikeltje vanuit bed. Ik heb zojuist een paar wentelteefjes op en hmm lekker! Ondertussen zit ik met een zalige playlist van 8tracks een artikeltje te typen. 




Zalig dat je gewoon op een maandag kan opstaan zonder erbij na te denken: "urgh, het is maandag. Weer naar school..." Neen, nu kan je om 11u opstaan, een lekker ontbijtje maken (of je vraagt het aan je ouders) en dan pas om 1u de douche in te springen. Oh ja, daarnaast ook nog muziek luisteren hé! Bij mij gaat er geen enkele dag voorbij dat ik niet naar muziek luister. 

Trouwens, nog ongeveer 3 weken en ik zit in Turkijë. Ik kijk er echt naar uit! Het lekkere ontbijt, elke dag aan het zwembad kunnen zitten,... Vakantie is dus echt zalig.




Maar goed, ik ga me nu klaarmaken en daarna ga ik nog wat artikels verder schrijven. Fijne maandag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten