INSTAGRAM DIARY #2



Doordat mijn Instagram diary 1 goed beviel, dacht ik eraan om er nog eentje te maken en doordat ik veel op instagram actief ben, was dat geen probleem. Ik zeg je het al even, de meeste foto's zijn nog van Turkije. Laten we snel beginnen!





• Deze foto heeft papa onverwachts getrokken toen we terugkwamen van een hotdagtentje. Niet echt iets bezoekers dachten we, maar in de loop van de vakantie zijn we daar soms hotdogs gaan halen, zeker de laatste dag vaak.  • Dit is het uitzicht dat we hadden als we gingen ontbijten. Dat is het bovenstuk van de bar dat aan het zwembad ligt.  • De iced coffee was hemelssss!  • Zie hier mijn broer, Ruben haha.  • Toen we terug kwamen van onze uitstap in Anthalya, had papa besloten dat we nog even naar de zee gingen dat achter ons hotel lag. Het water was zalig van temperatuur dus besloot ik om erin te gaan. 


• Dit was een uitzicht van de haven van Anthalya. Echt supermooi.  • Eerst even voelen met de voeten haha.  • Deze foto heb ik getrokken van het balkon dat op het einde van onze gang was. Het gebouw dat je ziet, is het hotel dat naast dat van ons lag. En met de mooie lucht wou ik er direct een foto van nemen.  • Deze foto heb ik getrokken toen ik de eerste keer had afgesproken met Julie. Hij is nog wel met het oude effect bewerkt (C1, VSCOcam) maar ik vind hem nog altijd mooi!  • Bij deze foto heb ik ook het HB2 effect gebruikt maar heb ik de verlichting het hoogst gezet en dit was het resultaat. Ik vind het eigenlijk wel iets hebben.


• Selfieeeee  • Deze foto heb ik getrokken toen we stonden te wachten op de lift. Het armbandje naast mijn horloge heb ik gekocht in Turkije en dat armbandje heb ik gekregen van een uitbater van een winkel. Super lief.  • Deze foto heeft de fotograaf getrokken en we moesten gewoon stappen bij het water. Best wel simpel maar opeens kwam er een grote golf op Babs aan en heel haar kleedje was nat. Maar ik vond deze foto zo leuk omdat hij lekker spontaan is haha.  • Dit is al van een tijdje geleden toen Jana, Floor en ik een kleine fotosessie deden in de Fnac. (Komaan, iedereen heeft toch al eens een foto getrokken in een winkel waar allemaal APPLE computers staan?!)  • En jaa, nog een selfie.


• Dit was het uitzicht toen we avonds iets gingen drinken. Allemaal lichten in het water en in het echt was het nog mooier.  • De zus!  • Deze collage had ik gemaakt voor Alexy zijn verjaardag. De schadelijke foto's heb ik er een beetje uigelaten want ja, het blijft Instagram haha.  • Palmtrees!!  • Deze foto heeft de fotograaf ook getrokken, hoe cool is deze? Echt mijn favoriet haha.


• Jaaaa, het was eindelijk zover! Ik zag eindelijk Alexy terug en we hadden echt een super leuke dag meegemaakt. Oh ja, toen kon een selfiesessie ook niet ontbreken.  •  We hadden afgesproken voor het Centraal Station om daarna naar de Zoo te gaan. En kijk deze schattige aapjes!!  • Toen we in de bus zaten voor terug naar het vliegveld te gaan, was er zo'n mooi uitzicht! Neem even een momentje om ervan te genieten haha.  • CEBO is love, CEBO is life!  • Dit heb ik toen getrokken voor een artikeltje op mijn blog. En om te laten weten dat er een nieuw artikeltje was verschenen op mijn blog, had ik het maar even gedeeld.


Dit was dan mijn tweede diary. Hopelijk vond je hem leuk en laat hieronder even weten welke foto jullie het leukst/mooist vinden!


1 opmerking: