ONZE EERSTE DAG






























Daar zit je dan, te wachten op een busje die je komt halen voor naar de luchthaven te brengen. Ook al was je al pas opgestaan om 1:30, je bent toch klaar wakker. (ik dan toch…) Weet je, ik heb dan altijd schrik dat ik iets ben vergeten en dan begin ik een beetje te flippen haha yes, that’s me! Maar het was dus zo hé. Ik zat al in het busje samen met m’n broertje toen de rest nog allemaal binnen zaten. Opeens riep Amber dat ik moest komen en wat was ik vergeten? De stekker van mijn computer, god zei dank dat mijn (stief) mama een check-up deed in mijn kamer dat ik niets vergeten was. Maar goed, eens dat iedereen in het busje zat, vertrokken we naar de luchthaven. Daar moesten we 2 uur staan aanschuiven voor onze bagages weg te brengen. Maar verder ging alles heel vlot.

Onderweg naar onze gate, waren we nog even gestopt in de Starbucks. Voor de eerste keer had ik een een medium gepakt maar echt veel verschil zag niet met de smale versie, maar goed, dat zal dan aan mij liggen zeker? Ondertussen zit ik op het vliegtuig dit artikeltje te typen. We stegen ongeveer op om 6.30 en nu zijn we een klein uurtje verder, nog 3 uur te gaan!

Weet je wat ik hatelijk vind aan een vliegtuig? Het eten vind ik hier absoluut niet lekker haha. Daarom neem ik deze keer gewoon zo een potje van Nutella, zo met aan de ene kant stokjes en aan de andere kant choco. (goed uitgelegd Laura) Dat is zo lekker, maar wel een slecht ontbijt…


Het is nu 9:21 en ik heb juist een uurtje geslapen en nu ben ik bezig aan een artikel over hoe je je eigen polaroids moet maken. Overlaatst had ik dat ontdekt en sindsdien wou ik het heel graag met jullie delen. Ondertussen heb ik nog maar 4 ‘polaroids’ maar daar gaat nog snel verandering in komen, het liefst zou ik zo mijn hele muur daarmee vol hangen. 


Na een vermoeiende dag, lig ik dan eindelijk in bed. Naast mij is mijn broertje al beland in dromenland en ligt hij wat te snurken. Ik zit nu dit artikel af te maken en de laatste foto's eraan toe te voegen. 
Na dat aankwam in ons hotel, gingen we ons eerst inchecken. We mochten pas om 14.00 op de kamer dus hadden we besloten om eerst wat te middageten want onze maag was zo leeg als iets. (Die stokjes met Nutella waarover ik het had waren nooit aangekomen...) En daar kwamen we dan in de eetzaal. Wauw, wat een buffet (!!) Ik zal zien of ik er deze week nog een foto van kan trekken want dat is niet normaal. Zowel binnen als buiten staat het vol met allemaal eten. Ook kwam ik deze leuke snijwerken uit fruit tegen, kun jij het nadoen?



Verder in de namiddag gingen we het hotel verkennen. Er is een super groot zwembad aanwezig, hier en daar glijbanen, ook mag je de hele dag door ijsjes eten hihi. Heel even maar zijn we een kijkje gaan nemen aan de zee. De zon scheen zo mooi op het water dat ik het niet kon laten om een foto te trekken. 




Daarna zijn we een duik gaan nemen in het zwembad, want het is hier 39° dus een zwembad is wel nodig... Na dat allemaal was het weer tijd om naar ons hotel te gaan en ons op te frissen om te gaan avondeten. 


Om de dag af te sluiten, waren we nog een kijkje gaan nemen in een heel klein 'pretparkje'. Er was een reuzenrad aanwezig dus we dachten; waarom ook niet? Maar na 1 toertje hadden we eigenlijk alles al gezien. Het nadeel was wel, het bleef maar ronddraaien en we waren de enige in het reuzenrad dus ja, daarom heb ik ook van het uitzicht wat foto's getrokken. Ook was er gratis popcorn, water, suikerspin en een raar drankje. Ik nam een lekkere suikerspin ook al zat mijn buik nog propvol.




Dit was het dan, onze eerste dag in Turkije zit erop. Het is nu half 10 en ik ga slapen want tenslotte ben ik al van 1 uur 's morgens wakker. Ik hoop dat jullie dit artikeltje een beetje leuk vonden!


NOTE: Waar ga jij het liefst op vakantie en waarom?



1 opmerking: