SMOOTHIE // BANAAN, BESSEN EN AARBEIEN

































Normaal gezien maak ik altijd een smoothie met banaan en appel maar deze keer niet, 1) we hadden geen appels in huis 2) ik had zin in een andere smoothie. Toen keek ik in de ijskast en zag dat er aardbeien en bessen instonden dus met die ingrediënten heb ik deze lekkere smoothie gemaakt. Kijk je mee?



Wat heb je nodig? (1 persoon)


  • 2 bananen
  • 5 aarbeien
  • handje van zwarte bessen
  • handje van rode bessen
  • scheutje melk





Voila, dat is het eigenlijk, alles in de blender, uitgieten in een maison jar of een ander leuk glas, een leuk ritje erbij steken en je kan genieten van je smoothie! Een lekker kort artikeltje maar ik wou het toch even delen met jullie! 




1 opmerking:

  1. Wat ziet het er zo leuk uit in de beker! En het ziet er ook nog eens heel lekker uit. Dit ga ik eens maken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen