NEW IN // BERNADETTE


Na een lange tijd te hebben zeuren voor een Bernadette en jaloers te zijn op meisjes met zo'n truien, heeft mama er voor mij ook één aangeschaft. Toen ik bij Julie was blijven slapen, zijn we voor haar ook zo'n trui (exact dezelfde) gaan kopen en oh, ik was helemaal verliefd. Natuurlijk kan je dan al raden wat ik deed toen ik thuis kwam… Op mijn knieën gaan en smeken om die trui (oké nee, zo erg was het niet!) Maar goed, klik op Read More om het volledige artikel te lezen.




Mijn Bernadette komt van de Gallerys in Antwerpen, een grote winkel maar een kleine inkom. (of hoe moet ik het zeggen?) Dichtbij de Brandy Melville en als je naar binnen kijkt zie je direct allemaal bernadettes. Je hebt ze in alle kleuren, met of zonder wol en je kan ze ook kopen met glitter onderaan de mouwen en de trui, maar persoonlijk vind ik die niet echt mooi.




Zelf heb ik gekozen voor zonder wol (goedkoper) en ook omdat ik niet tegen dat jeukerig gevoel kan. Maar wat dan wel een nadeel is aan een trui zonder wol, het is minder warm voor in de winter. (Ik ben dus echt niet goed in reviews schrijven…) De Bernadettes met wol kosten iets rond de €80 en de Bernadettes zonder wol, kosten €49,99. Best wel veel voor gewoon een trui maar mama had het ervoor over. Op de onderste 2 foto's zie je hoe hij valt.



Ik ben SUPER blij met mijn trui en ik ga er deze herfst/winter zeker veel gebruik van maken.


NOTE: Wat vinden jullie ervan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten