OUTFIT // EEN NIEUWE JAS


Een weekje geleden ging ik met een lief vriendinnetje na school op de Meir rond lopen. We waren naar een paar leuke winkels gegaan en natuurlijk mochten we Brandy Melville niet missen. (Place 2 Bee!!)



Na 20 minuutjes rond te hebben gelopen zijn we dan eindelijk naar de pashokjes gegaan. Ik paste een trui, een jas, een T-shirt en ik had ook nog een kettinkje meegenomen. Mijn enigste aankoop was dus een jas haha maar wel iets waar ik heel blij mee ben! Nu hoor ik het jullie al zeggen; " dat is toch geen winterjas? Heb je het daar dan niet veel te koud in?" Dat valt eigenlijk best mee! Met een trui eronder en mer een sjaal rond je nek ga je het niet zo gemakkelijk koud hebben.








Jas Brandy Meville // T-shirt Only // Broek Pieces // Horloge Casio

Ik ben echt verliefd op deze jas haha. Licht van stof maar toch perfect om direct aan te trekken als je ergens naartoe moet.


NOTE: Wat vinden jullie van de jas?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten