Q&A



2 maanden geleden deed ik mijn eerste q&a en het leek me leuk om die deze keer te updaten! Zoals vorige keer heb ik mijn oproepje op Instagram geplaatst en ik heb leuke vragen gekregen! In dit artikel beantwoord ik ze voor jullie!



Dat is een moeilijke. Als mensen vroeger aan me vroegen wat ik wou worden later, was mijn antwoord altijd mama. Maar later bleek dus dat ze een job bedoede (mama wil ik nog altijd zijn hoor!) Maar als ik dan nu de vraag krijg, weet ik het niet zo goed. Iets in de kinderbranche? Wie weet haha.




23 jaar. Dan ben ik juist afgestudeerd, woon ik in een gezellig huisje, heb ik een leuke vriend en heb ik al een paar trouwplannen. 



Liefde is iets dat niet snel voorbij gaat, je kan over echt vanalles praten zonder dat die persoon u raar gaat aankijken. Liefde is iets dat sterker word met de jaren, in het begin is het allemaal mooi en je loopt op roze wolkjes maar na een tijdje krijg je wat meningsverschillen en heb je ruzie. Het ding is dan dat je niet mag opgeven, als je echt van die persoon houd is het het waard om voor te vechten. Een tijdje geleden heb ik iets gelezen op Twitter en die persoon heeft echt groot gelijk! "Liefde faalt niet en als het faalt dan is het geen echte liefde." En het maakt niet echt uit als je een beetje anders bent dan de andere, het belangrijkste is dat je van elkaar houd. De rest is allemaal bijzaak.



Meestal van andere blogs of via Pinterest. Gelukkig dat we Pinterest hebben haha.




Euhm, ik denk dat ik is goed ga shoppen en daarna op vakantie gaan. Ook ga ik meer dan de helft op mijn bankrekening zetten en ja, de rest zullen we nog wel zien zeker? (ik ga dit doen als ik wat ouder ben)



Cactussen!!!



90% van de dromen die we hebben gedroomd weten we niet meer dus ik zou het niet echt weten. Misschien dat ik door een draak werd opgegeten of dat ik moest overleven op een onbewoond eiland? Ik zou het echt niet weten!

Let maar niet op mijn vuile sok...


Uit een vliegtuig springen, trouwen, mama worden, in een luchtballon vliegen, naar Bali gaan, een hondje gaan kopen,… Zoveel dingen die ik nog wil gaan doen in dit korte leventje.



Grappig, soms koppig, een gesloten boek (iemand die soms alles opkropt en die daarvan buikpijn krijgt) internet/Capri Sun verslavend. Ik hou van foto's trekken, shoppen, artikels schrijven, naar muziek luisteren. Ik heb een beetje last van puistjes en ik ben sinds kort een beugelloos meisje.



Zonder twijfel, Brandy Melville. Sommige dingen zijn wat aan de duurdere kant maar het is wel kwaliteit, vind ik toch haha. 



Vroeger vond ik het maar al te leuk om verhaaltjes te schrijven en dagboekjes vol te kriebelen en in het eerste middelbaar, denk ik, ben ik begonnen aan mijn eerste blog. Ik volgde Jiami van Jiami.nl al een tijdje maar nooit had ik er bij stil gestaan dat ik ook een blog wou beginnen. Maar doordat een vriendin van mij ook haar eigen stukje internet had, leek het me zo leuk om dat ook te hebben en sindsdien ben ik in het bloggerswereldje beland. En hier zit ik dan, een artikel te schrijven op een blog die ik zelf heb opgesteld. Hoe leuk is dat idee zelfs?



De eerste keer weet ik niet meer maar in de basisschool hadden we een houten "kasteel" op de speelplaats en daar deden we dan altijd kopstand of handstand tegen. Dan deden we "wedstrijdjes" wie het langste kopstand kon doen. Als ik er nu aan terug denk, mis ik ik die tijd wel haha.




Zo, dit waren de vragen voor deze keer! Laat gerust nog wat vragen achter in de comments voor een andere Q&A! 



1 opmerking: