Favourites


De titel zegt het zelf, 5 favoriete dingen van het moment die ik vanaf vandaag met jullie deel. Gewoon random dingen, dat kan eten zijn, liedjes die ik graag luisteren, dingen die ik in mijn vrije tijd graag doe,… Ook ga ik deze vakantie (jaa, ik heb vakantie halleluja!) meer actief zijn. Ik ga proberen om om de dag een artikel te plaatsen en of dat zal lukken, zullen we nog wel zien maar ja genoeg gepraat, veel plezier met het lezen van dit artikel!


Things to do

Mirlo's is de laatste tijd echt 1 van mijn favoriete lunchtentjes. Je kunt er de hele dag ontbijten en de lekkerste koffie drinken. Ook het concept is leuk, heel gurly en je kan er de tofste spulletjes kopen. Het artikel over Mirlo's vind je hier.





Music
Justin Bieber, wauw, gewoonweg geen woorden voor eigenlijk. Hoe hij zijn prestaties heeft verbeterd, echt chapeau. Ook deze clip kwam vaak te voorschijn op Twitter en ik elke keer toen ik hem beluisterde zat ik terug in de 7e hemel ofzo haha. Met andere woorden, dit lied is fantastisch mooi!





Plants are friends

IKEA, de perfecte winkel om cactussen te kopen. Vorige week nog liep ik met mijn zus door de IKEA, heel snel omdat ik cactussen wou kiezen en aan niks anders dacht. Klik hier voor het verhaal. 


Game

Toen ik voor sinterklaas het spelletje 'The Sims 4' kreeg, kon ik niet meer wachten om het te spelen. Er is ook een app van de 'Sims' maar die vond ik niet zo heel speciaal en dus wou ik het voor op de computer. En elke keer als ik het speel, word ik er instant gelukkig door.




Clothes

Over dit kleedje heb ik een antaal dagen geleden geschreven en nog steeds ben ik er verliefd op. Eerlijk gezegd zie je mij écht niet vaak in een rokje of een kleedje maar nu met de feestdagen, vond ik dat er wat verandering mocht komen. En ook doordat het lange mouwen heeft, is het toch net iets warmer voor in de winter. 


Ik ben eens benieuwd, wat is jullie favoriete kledingstuk voor de feesten? Let me know in the comments! X


1 opmerking:

  1. Hihi, ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die van de Sims houdt :)

    BeantwoordenVerwijderen