Nieuw, nieuwer, nieuwst


Allereerst, ik heb een tweede gaatje in mijn oor!! Iets waarover ik niet lang heb nagedacht maar toch iets dat ik graag wou. Mijn beste vriendin heeft er ondertussen al meer ervaring mee dus daarom vroeg ik haar of zij mee wou. Daar stonden we dan, in de 'oorbellenwinkel' te wachten tot ik geholpen werd. Na een minuutje of 10 kwam ik met een teleurstellend gezicht naar buiten omdat ik te weinig geld bij me had. Maar dan shoot me te binnen dat er nog een oorbellenwinkeltje open was waar ik ook mijn eerste gaatjes liet schieten dus hopen dat het deze keer wel lukte.



Toen ik de tweede poging overwoog, was in plaats mijn beste vriendin, mijn mama meegegaan. Deze keer had ik wel genoeg geld dus kon ik gaan plaats nemen op de stoel. Met knikkende knieën zat ik daar te wachten tot ze het oorbelletje erin schoot. En binnen de second zat daar opeens er een nieuw bolletje te blinken waar ik ontzettend blij mee ben!



Het tweede dingetje dat nieuw is, is een trui. Een trui die ondertussen wel ie-der-een kent, de Lewis&Melly trui. Instagram staat er vol van en ook ik kon er niet aan ontsnappen. Normaal heb ik 2 truien maar de ene ligt nog bij mama dus vandaar dat ik er 1 heb gefotografeerd. Voor de gene die de kleur van de andere willen weten; een grijze met zwarte glitters aan de mouwen. De trui kostte 50 euro en kan je kopen in Wijnegem, de straat heet: 's gravenwezelsteenweg. Je kan het niet echt een gebouw noemen maar eerder een bruine (loods) fabriek noemen. 


En dan als laatste, ik heb nieuwe UGG'S, niet de schoenen die iedereen zo mooi vind maar ik vind ze lekker warm voor de winter. En heel eerlijk, zo mis zijn ze ook weet niet.




Voila, dat was het artikeltje voor vandaag, hebben jullie trouwens nog steeds examens of zitten jullie nu, net zoals mij, thuis terwijl de leerkrachten aan het delibereren zijn? Trouwens, als je nog toffe ideeën hebt voor artikels, let me know in the comments!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten