Jouw mening telt!


Vandaag bestaat mijn blog 200 dagen! Wow! Feestje! Yay! Oké Laura, niet overdrijven haha. Omdat ik toch altijd mijn blog wil veranderen met eens een keertje een andere header of een andere afbeelding langs de zijkant, is het vandaag eens iets anders. Deze keer doe ik voor de eerste keer een enquête. Gewoon 15 vraagjes over mijn blog en hij duurt ongeveer 5 minuutjes, hangt ervan af hoelang je twijfelt natuurlijk.

Wees alsjeblieft eerlijk! Hij is en blijft anoniem dus ja, leef je uit zal ik zeggen! Ik zou het echt héél leuk vinden moest je mijn enquête invullen en ik ben wel eens nieuwsgierig over een mensen eerlijk gaan antwoorden haha.


Hier kan je de enquête invullen!


Alvast dank je voor het invullen! Ook ben ik aan het denken om de resultaten erna te delen met jullie, lijkt het jullie wat? Let me know in the comments!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten