LAUSNAPS #1


Het is vandaag zondag en dat betekend maar 1 ding op mijn blog, Lausnaps! Ik moet nu wel zeggen dat het wennen was om een minstens 2 (bruikbare) foto's op een dag te trekken maar opzich vind ik toch wel dat het is gelukt. Dus bij deze een overzichtje van mijn week.



Normaal doen is dus niet voor ons bestemd. Tijdens de middagpauze opende we Snapchat en trokken we wat gekke selfies met dus onderandere deze rendierenfilter. En ja, mijn andere vriendin wou geen foto dus die bewaren we in ons hartje.



Dinsdag was dus weeral een nieuwe schooldag en ik en Ellen hadden er niet veel zin in, dat kun je wel zien aan onze gezichten zeker? Oké ja, Ellen kijkt eerder bedenkelijk maar ja, we laten dat erbuiten haha.

Tijdens de middagpauze ontdekte ik en Ellen dat we hetzelfde waren. Direct een foto nemen en daarna weer verder eten. (Moest je het nog niet weten, de trui komt van Lewis&Melly)


Woensdag na school was het tijd om te gaan lunchten in Kaffeenini en oooh, hoe goddelijk zien die drankjes eruit? Rara, voor wie was die met oreo?

Voor moest je het je afvragen wat er op Ellen haar wang hangt, dat is choco haha.


Zoals sommige van jullie weten was ik ongeveer 2 maanden geleden, 8 november, jarig en van mijn vriendinnen kreeg ik dan een cadeautje maar wel met vertraging. Donderdag kwam Ellen naar school met een zak en propte dat in mijn handen. Bleek dat het dus een hartjeskussen was met een foto van ons 2 op. Super lief!! Moest je het kaartje niet kunnen lezen, er staat op: "Moest je je eens wat verdrietig voelen of heb je eens een mindere dag, zal dit kussen er altijd zijn om je een warme knuffel te geven". En ja ik moet zeggen, het kwam al van pas.


Mama was donderdag ook nog naar Wijnegem Shoppingcenter gegaan en elke keer als ze daar komt, neemt ze macarons mee want oh! Die zijn zo lekker!! Ik had er vrijdag nog wat over en had ze dan meegenomen naar school en uitgedeeld aan vriendinnen. Natuurlijk kon Dygna niet wachten met eten dus haar macaron staat niet mee op de foto haha.

Ook was het vrijdag pizzadag, Een pizza hawaii kan er altijd in!


Zaterdag gingen we na een lange tijd eigenlijk nog eens zwemmen. En ja natuurlijk nog een selfie nemen in het zwemhokje haha. Echte zwemchicks.

Na het zwemmen namen we ook nog een stop bij Mac Donalds. Altijd een goed idee, right?


Net zoals elke zondagochtend bakt mijn (stief)mama eitjes en spek, dat is zo een traditie bij ons haha.

Ook kwam Milou deze morgend lekker knuffelen. Kijk even hoe schattig ze daar ligt.


Ziezo, dit was mijn weekje in verschillende foto's. Sebiet ga ik nog naar een familiefeest en dan is de eerste week na de vakantie weer voorbij. Het is zoo snel gegaan, binnenkort is het al terug zomervakantie. Oké niet overdrijven…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten