LAUSNAPS #2


Wow, is het alweer zondag? Dat betekend dus dat er een nieuw overzichtje is van mijn week en ik waarschuw je al, ik ben deze week vaak coffee gaan drinken haha. Veel plezier met kijken/lezen!




Tijdens het derde lesuur op een maandag hadden een vriendin en ik besloten om elkaars schoenen te verwisselen, ik liep rond met splinternieuwe witte schoenen en zij met mijn (bijna) kapotte Adidassen.

Na school maakten we een stop bij Starbucks, ongelofelijk lang geleden dat ik er nog was geweest. Zoals altijd bestel ik een Frappucino Mocha, hemels! Wat is jullie favoriete drankje bij Starbucks?



Ook was het maandag bij ons in België verloren maandag. Dat betekend dat je appelbollen en worstenbroodjes moet eten en ja dit was dus mijn avondeten haha.

Later die avond ging ik ook mijn broertje in zijn bed leggen. Kijk nu hoe schattig haha.



Na 2 jaar was het weer tijd om nieuwe Adidassen aan te schaffen. Toen ik deze in de winkel zag staan was ik opslag verliefd. Op de foto zie je het echt niet maar op het zwarte gedeelte zitten er kleine glittertjes en dat is toch wel een heel leuk detail. De schoenen kostte €95.


Het is ondertussen al 17 januari en de kerstverlichting in Antwerpen is nog altijd niet weg, niet dat ik het niet erg vind, in tegendeel, het geeft juist een hele leuke sfeer als je 's morgens naar school stapt!

Shame on me. 2de keer Starbucks in een week. Net zoals gewoonlijk nam ik meer een frappucino met een grote toef slagroom, hmm.


Na de 'Starbucksdate' was het tijd om naar Linkeroever te vertrekken, daar had ik afgesproken met Cato, een meisje dat ik via Instagram heb leren kennen. We hadden wat outfitfoto's van elkaar getrokken en veel gelachen. Jammer genoeg was het dan weer tijd om naar huis te gaan na een hele leuke middag.


Donderdag hadden we een uurtje studie en moesten we op de computer werken voor een opdracht voor school. Als we daarmee klaar waren, mochten we ons met iets anders bezig houden en wat haal je het eerst naar boven? Je gsm natuurlijk. Selfie hier, selfie daar haha.

Na school gingen we nog gezellig iets drinken in Mirlo's, een super tof coffeshopje dat over onze school gelegen is. Ook het toffe eraan is dat je er interieurdingetjes kunt kopen. Je moet er zeker eens een kijkje nemen, hier mijn artikeltje erover.



Donderdag = regendag. Toen ik op school aankwam was ik helemaal een verzuipt waterkieken, mijn schoenen waren helemaal doorweekt, mijn haar zag er niet meer uit en mijn broek was vanonder helemaal nat. Doordat iedereen al onder het afdak stond, besloten we maar om naar de verwarmingen in de gangen te gaan. Daar gingen we met z'n allen tegenaan zitten/staan en liet ik mijn schoenen dragen. Halleluja voor verwarmingen op school!


Oké, dit was de laatste keer dat ik iets ging drinken in deze week en net zoals donderdag nam ik terug een 'Charlotte'. Een koffie met een grote toef slagroom met daarbovenop oreo's. Heaven!

Ook had mama later die avond 2 grote zakken meegenomen met zo'n snoephamburgertjes en het is echt het lekkerste snoep dat ik ooit al heb gegeten!


Sinds gisteren heb ik ook een snotvalling. Om de minuut lag ik dan mijn neus te snuiten en op den duur lag heel de vuilbak vol met zakdoeken haha.

Een aardbeientaartje kan er altijd wel bij, toch?



Heb ik op zaterdag nu hagel gespot? Op 16 januari nog hagel? De winter is al bijna voorbij haha. Maar ja beter laat dan nooit hé? Hou jij trouwens van sneeuw/winter? Let me know in the comments!


Toen ik vanmorgen bij papa in mijn kamer liep, zag ik deze toffe porseleinen cactus op mijn bureau staan, een cadeautje dat mijn ouders hebben meegebracht uit Barcelona. Een cactus dat je voor 2 dingen kan gebruiken; oftewel staat hij te blinken in je kamer of te wel kan je er thee uit drinken, hoe tof is dat?



Na twee weken is ook mijn oorbelletje teruggevonden. Toen ik maandagochtend mijn haar was aan het kammen, had ik iets in mijn oor gevoeld en toen ik in de spiegel keek, was er opeens 1 oorbel minder. Wij met z'n drieën (oma, Amber en ik) zoeken naar het ringetje maar we vonden het niet. Ik had me er dan maar bij neergelegd dat het kwijt was. Vanmorgen had ik er nog over aan tafel en opeens zei mijn (stief)mama dat ze het had gevonden onder mijn kast, gelukkige ik natuurlijk haha.

Ook is er een nieuwe light box in mijn kamer, mijn vorige was opeens kapot gegaan dus was het tijd voor een nieuwe.


Dit was dus mijn weekje, een weekje met veel bezoek aan coffeeshopjes en het in ontvangst nemen van een cadeautje uit Barcelona. Niet echt een speciaal weekje maar toch eentje om met een lach op terug te kijken. Hoe was jou week? (3 vragen in 1 artikeltje, amai Lau, dat moet kunnen hé)


Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Heeeel erg leuke foto's en ik hou wel van de winter denk ik, van mooie sneeuw eerder, zo niet van die pap, dat is vreselijk!

    BeantwoordenVerwijderen