LAUSNAPS #3


Een nieuwe Lausnaps, elke zondag laat ik jullie mijn week in foto's zien. Ook vandaag is dat het geval. Minder coffeshopjes bezocht deze week (helemaal geen) maar het bleven 7 toffe dagen.


Maandag besloot ik eindelijk om eens glittersokjes aan te doen naar school. Eerlijk gezegd heb ik wel spijt dat ik gouden in plaats van zilveren sokken had gekocht maar ja, te laat haha. Toch vond ik het nog altijd een leuke combo!


2 weken geleden had Dygna (beste vriendin) aan mij gevraagd of ik samen met haar op surfkamp wou gaan in Spanje en ik kon daar moeilijk nee tegen zeggen. Van mijn ouders mocht ik gaan maar we gingen het wel nog eens goed berspreken met elkaar en ja, vrijdag hebben we het geboekt! Ondertussen is het nog 194 dagen wachten voordat we aan de zee in Spanje zitten, ik heb er ongelooflijk veel zin in!


De lucht kan toch zooo mooi zijn!

Dinsdag avond lag ik in de zetel tv te kijken met een pakje Tuc op mijn schoot. Ik ben verslaafd aan de gene met mozzarella en tomaat! Welke is jouw favoriet?


Sinds kort ben ik weer verslaafd aan Tumblr. Na een lange tijd vond ik mijn wachtwoord weer eens terug en sindsdien stop ik niet met foto's te retweeten haha. Dit is mijn Tumblr.

Woendag na school had mama ook nog een broodje meegenomen van de Panos en dronk ik een lekkere smoothie. Deze was met banaan, kiwi en appel.


20 januari betekend ook dat mijn broertje jarig was, 6 jaar is hij nu. Op school heeft hij denk ik hevig gefeest want toen hij thuis kwam lag hij al te slapen in de zetel haha.

Ook was het die dag nog 93 dagen wachten tot ik met Lotte naar het concert van The vamps ga. Heb er zin in!


Vooraan in de bus staan heeft toch zo zijn voordelen.

Deze week hadden we weer een uurtje studie en ja niks anders te doen dan selfies te trekken he haha.


Bijna iedereen startte zijn weekend met vriendinnen in een koffeshopje en ik startte de mijne bij de dokter samen met mijn zus. Al een geluk was het voor niets ergs.

Kijk nu hoe schattig, Bizou en Ruben samen in de zetel haha.


Zaterdagochtend startte ik met een eitje en 2 gebakken broodjes hmm!

Ja, wees allemaal jaloers op mijn pleister. #disney4life #yolo #swag


Waarom ZONdag als het bijna elke zondag regent? Gelukkig blijven we thuis.


Vandaag is her Rubens verjaardagsfeestje. Ik en mijn zus blijven gewoon thuis want 3 uur in de speeltuin zitten te niksen, is ook maar stom haha. Maar ja, dit was mijn weekje hehe, ik hoop dat je het leuk vond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten