Tumblr Pics #1


De laatste tijd ben ik terug meer en meer actief op mijn Tumblr-account. Een hele lange tijd ben ik er niet opgeweest tot vorige week. Iemand vroeg me via Instagram of ik een Tumblr-account had en daardoor heb ik nog eens een kijkje genomen naar mijn account. (Eigenlijk niet zo'n goed idee want sindsdien zit ik ook tussen het leren door op Tumblr naar mooie foto's te kijken) (Wow, je verschiet ervan hoe veel mooie foto's mensen kunnen trekken (!!)) In dit artikel deel ik mijn favoriete plaatjes die ik de laatste tijd ben tegengekomen. Enjoy!




Voilaa! Voor moest je je het afvragen, dit is mijn Tumblr. Don't jude als je vind dat ik te weinig foto's heb maar ik heb er een aantal verwijderd omdat ik ze niet meer mooi vond haha. 

NOTE: Welke foto is jouw favoriet?



1 opmerking: