Terugblik op 2015


2015, het jaar waar ik mijn eerste stukje sushi at, afsprak met een meisje dat ik via Instagram leerde kennen en waar ik in Turkije van de zon heb genoten. In dit artikel een paar hoogtepunten die mijn jaar geweldig hebben gemaakt.

APRIL

Londen

In de paasvakantie vorig jaar zijn we met het gezinnetje naar Londen gegaan. Een stad die al heel lang op mijn 'to-go' lijstje stond en toen was het zover, we gingen naar Londen. 3 dagen verbleven we daar en het waren 3 dagen om nooit te vergeten. We hadden de Big Ben, Harolds ( groot warenhuis), Londen eye en Madame Tussauds bezocht. Super leuk!



JUNI
Blog begonnen

Op 5 juni startte ik (terug) een blog, genaamd Laurastique. Een blog waarvan ik nooit had durven dromen dat ik het zo lang vol houd, nu ja wat had je gedacht, de blogs hiervoor behield ik nooit langer als een maand dus ik mag echt trots zijn dat het me ondertussen al meer dan 5 maand is gelukt om artikeltjes te schrijven en inspiratie te vinden. Het tofste aan bloggen vind ik dat je vrij bent, je mag over vanalles schrijven en het is jouw eigen stukje op het internet. Het is zodanig iets van mijn leven geworden dat ik het amper nog kan loslaten denk ik. Je voelt je verdrietig? Schrijf een artikel. Je verveelt je? Schrijf een artikel. Bloggen is zo tof! Geloof me!


JULI

Afscheidsfuif

Doordat onze school 2 campussen heeft (eentje voor leerlingen die in de eerste graad zitten en de andere campus voor de leerlingen van de tweede en derde graad) moesten we dit jaar afscheid nemen van de leerkrachten die op de campus van graad 1 les gaven. Dat kan niet beter dan met een fuif. Ook was er een barbecue aanwezig dus veel eten en het er daarna weer af dansen.



AUGUSTUS

Eerste keer sushi

Dit jaar heb ik ook mijn allereerste stukje sushi gegeten. Ik moet zeggen, op het begin was ik er absoluut geen fan van! Mijn zus en (stief)mama daarentegen wel maar ik bleef liever bij mijn overheerlijke pizza. De volgende keer wou ik het nog eens proberen doordat het er zo lekker uitzag en hoe meer ik stukjes naar binnen bracht, hoe lekkerder ik het vond en kijk nu, ik lust sushi! 



Turkije

Turkije, 1 van de leukste vakanties denk ik. 12 dagen heerlijk in de zon bruinen met een iced coffee in je hand. Ook het uitzicht 's avonds was ontzettend mooi en als ik nu terug kijk naar de foto's wil ik zo graag terug! En het buffet, wauw, geen woorden voor haha het was echt imens groot! Oké, teveel complimentjes over Turkije haha, het waren gewoon 12 fantastische dagen!



SEPTEMBER


Nieuwe beste vriendin 


Ook in september heb ik er een nieuwe vriendin erbij, Ellen. Zij kwam vanaf dit jaar naar onze school en alle momenten die wij al hebben meegemaakt zijn goud waard! En ook al kennen wij elkaar pas vanaf september, het lijkt al vele langer. (hebben jullie dat ook soms bij mensen die je net pas kent?)
En over een vriendin gesproken, ook hebben wij vanaf dit jaar echt een vriendinnenkring, een groepje van 4 die nog heel lang bestaat (hoop ik!) Het zijn stuk voor stuk echt toppertjes en wij gaan van 2O16 een topjaar maken!



Blokjes gingen eraf

9 september, de dag dat ik geen ijzerwinkel meer in mijn mond had. Het was best wel raar om mij zo opeens zonder blokjes te zien en telkens als ik er met mijn tong over wreef, leek het precies of ik 1 grote tand had. Heel raar maar sommigen mensen die blokjes hebben gehad, herkennen dit misschien wel haha.




2-Daaagse

Zoals elk jaar gaan we met school op 2-daagse voor elkaar beter te leren kennen en dit jaar gingen we naar Brugge. Waar we gingen windsurfen en soort van kajakken. 's Morgens vroeg gingen we dan ook naar de jongens voor een grap uit te halen, meer hiervoor in dit artikel.




NOVEMBER

Tweede gaatje

4 weken geleden zat ik zenuwachtig op de stoel bij de juwelier te wachten tot ik een tweede gaatje in mijn oor had. Die ochtend zelf had ik ineens besloten dat ik een tweede gaatje wou en 4 uur later zat er dan een zilver bolletje in mijn oor te blinken. Ik ben er zo blij mee! 


bolletje MOON │zwart driehoekje MOON │ringetje JULES & CO │staafje MOON │zilveren driehoekje RINGZ & THINGZ



Ik denk dat dit zowel echt dé hoogtepunten zijn van 2O15, allemaal kei toffe, leuke herinneren die ik voor altijd in mijn hartje zal blijven houden. Lieve 2O15, bedankt voor alles, je was geweldig!!! (zelfs met je minpunten)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten