20 woorden die MIJ beschrijven

"Beschrijf jezelf in 1 woord", één van de moeilijkste vragen die je gesteld word als je bevoorbeeld een Q&A oproepje plaats. Hoe kan je in godsnaam jezelf 1 maar 1 woordje beschrijven. Hoe kan dat kleine woordje alles over je zeggen? Ik ben een persoon die meestal blij is maar soms zit ik ook gewoon in bed te huilen, gewoon omdat alles ineens op me afkomt. Dus hoe kan je in 1 woordje jezelf beschrijven, je bent vele meer dat dat ene woord. Daarom deel ik met jullie in dit artikel 20 woorden die mij omschrijven. Benieuwd? Lees snel verder!
————— 

1. Spontaan
2. Soms grappig
3. Niet ordelijk
4. Soms luidruchtig
5. Blogster
6. Gevoelig
7. Vrolijk
8. Verlegen (meestal als ik die persoon nog niet ken)
9. Denker
10. Bezorgd
11. Durver
12. Shop-verlaafd
13. Enthousiast (soms iets teveel)
14. Babbelkous 
15. Behulpzaam
16. Muziekliefhebber
17. Niet sportief (!!!)
18. Dromer
19. Overdrijver
20. Gelukkig

Serieus, als je mij beter en beter leert kennen, kun je er meer woorden bijvoegen maar dit is al een deeltje. Zo hebben jullie ook een iets beter beeld van me. 

Aarzel niet om dit over te nemen. Ik daag jou uit om jezelf te omschrijven in 20 woorden. Vind je het leuk om over te nemen? Laat me dan iets weten en ik zal op je blog een kijkje nemen, ik ben echt heel benieuwd!


2 opmerkingen:

  1. Oh, dit is zo'n fijn artikel! Ik herken mezelf in jou! (ik denk dat ik een van de dagen dit artikel wel eens zal overnemen, en dan zal ik jou er natuurlijk in vermelden! :)) X

    BeantwoordenVerwijderen