Zaterdagochtend


Ik ben net zo'n 20 minuutjes wakker en ik ben direct achter mijn computer gekropen. Het is ondertussen al een aantal dagen geleden dat ik iets heb gepost (4 dagen gelden…) en ik heb stiekem al een paar kijkjes genomen naar de enquête. Wat me direct opviel was dat er veel mensen zeiden dat ik meer artikels zou moeten posten en zelf ben ik het er helemaal mee eens, alleen heb ik vaak niet zoveel inspiratie. Maar hey! Het is zaterdag dus ik kan de hele dag google afzoeken of magazines doorbladeren voor inspiratie en kan ik goed vooruit werken zodat er in de vakantie (YAY, ik heb vakantie) veel artikels online kunnen komen. Meer hierover in het artikeltje!
1 artikel komt zeker volgende week online en dat is een artikel van de enquête. Ik wil jullie trouwens nu al bedanken voor het antwoorden en voor de lieve berichtjes, dat geeft me super veel motivatie om verder te blijven bloggen! En natuurlijk is het ook altijd leuk om te merken dat mensen het appreciëren dat je iets schrijft.

En nu kom ik misschien met iets heel leuks aan; ik ga proberen om de hele week lang elke dag een artikel te plaatsen. Dat kan zijn over mijn dag, een outfit/lookbook, een Q&A,… Het is een klein experimentje en ik zou absoluut niet weten of het me zou lukken of niet maar ik hoop van wel haha.

Vandaag ga ik dan de dag vullen met allemaal foto's te trekken en zondag typ ik dan de artikelen. Ik heb al een aantal ideeën opgeschreven en ik moet zeggen, het zijn best wel leuke artikels! Dus ik zou zeggen; stay tuned!

Hopelijk heb je nog een fijne zaterdag verder!


1 opmerking:

  1. Fijn dat er een hele hoop artikeltjes in de aantocht zijn, ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen