Favourites


Een hele lange tijd heb ik deze rubriek niet meer geplaatst op mijn blog, gewoon omdat ik er geen zin meer in had haha. Maar toen ik gisterenavond wat inspiratie zocht voor artikels, schoot me te binnen dat er al een lange tijd geen 'favourites' artikelen online kwam. Dus is het tijd voor verandering. Ik laat jullie vandaag mijn 5 favorieten zien, lees je mee?

————— 



Favourite music
Dit duo ken ik al een lange tijd en hun liedjes geven me zoveel rust! Ik weet nu niet echt of het een koppel is maar ik vind het ongelooflijk knap wat ze allemaal doen. Zeker een aanrader voor als je 's avonds nog een beetje wilt nagenieten van je dag.


Favourite breakfast
Wentelteefjes! (of gebakken bookes of verloren brood,…) Ik ben er dol op! Meestal eet ik het in het weekend omdat ik er zo dan extra van geniet, klinkt het raar? Ja, het klinkt raar haha. Maar als het een normale schooldag is, steek ik alles snel in mijn mond in de hoop dat ik niet te laat kom en dat zou zonde zijn als ik het ook met wentelteefjes zou doen. Nu weten jullie ook wat mijn favoriete ontbijt is.


Favourite app (game)
Een van mijn favoriete apps is momenteel Colour Switch. Net zoals bijna al mijn vrienden/vriendinnen ben ik ook verslaafd aan het spelletje. Een app waarbij je het gekleurde bolletje door dezelfde kleur te tippen, hij mag dus geen andere kleur aanraken. Heel moeilijk om uit te leggen maar hey! Je kunt het dan zelf eens uitproberen. In het begin ben je er wel wat mee bezig om het uit te zoeken maar eens je het meerderde keren hebt gespeeld, raak je er wel aan gewend. Echt een aanrader.


Favourite bag
Ik ben nooit echt zo dat type meisje geweest dat handtassen droeg maar toen ik deze vaker en vaker voorbij zag komen was ik verliefd. Hij stond al lang op mijn verlanglijst en toen ik hem in de winkel (Clouds Of Fashion, Antwerpen) zag hangen, had ik hem direct meegenomen. Mijn geld was daarna wel op maar anders zou ik veel spijt hebben gehad als ik hem niet had gekocht. Ook kunnen er wel wat kaften in dus is hij ideaal voor school. De tas kostte 50 euro, een perfecte prijs. 


Favourite thing
Sinds ik mijn tweede gaatje heb laten schieten, draag ik (en koop ik) vaker oorbellen. De oorbellen die nu zo wat 'in' zijn, zijn ringetjes. Je hebt ze in alle maten maar ik ga toch voor de kleinere versies, dat zit mooier aan je oor vind ik. Deze twee ringetjes komen van Ringz & Things, een winkeltje dat gelegen is in de Kammenstraat (Antwerpen). Ik kocht ze allebei voor 8 euro, 4 euro voor een apart ringetje. Ik ben er echt ongelooflijk blij mee! Alleen is het serieus moeilijk om het in je oor te krijgen, al een geluk kon mijn beste vriendin mij helpen.

Dit was het artikeltje dan haha. Ik ben eens benieuwd of jij een tweede gaatje hebt/wilt. En of je misschien zo een gaatje bovenaan je oor hebt. Zo'n gaatje wil ik heel graag maar mijn pijngrens is nogal laag… Maar ja we zien wel haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten