Lausnaps #6


Krokusvakantie, de week waarin ik 2 keer pizza at, mijn allereerste Finley dronk en de dag startte met naar een film te kijken van K3. Het was een heel rustige week maar dat betekend niet dat het geen leuke 7-daagse was. Ben je benieuwd wat ik nog meer heb 'beleefd' in deze week? Lees dan snel verder!
————— 

Maandag waren we alleen thuis en dat betekend dat we de muziek luid zetten en een uitgebreid ontbijt zitten te maken. (AKA fruitsap uit een bus uitgieten + bananenpannekoekjes maken) Het zijn zo die dagen dat je de hele dag rond loopt in je pyjama en je je van niks aantrekt. Zalig!


Mijn allereerste Finley dronk ik op dinsdag. Wees gerust, er zit geen alcohol in haha. Op aanrader van mijn vriendinnen nam ik het mee van de winkel en ik kan je verzekeren; het is lekker! Ik vind zelf dat je het een beetje kan vergelijken met Sprite of 7up, een soort frisdrank dus. Het is echt een aanrader!


Woensdagochtend aten we (ik en mama) een ontbijtje bij een leuk koffiezaakje in Wilrijk. (Ik weet de naam niet meer…) Zoals je kan zien nam ik 2 croissants met choco en confituur en mama nam ook een croissant en een sandwich met ham. En natuurlijk mag de fruitsap en de warme choco niet ontbreken hé.

Daarna namen we de bus naar de IKEA. Het was een lange tijd geleden dat mama er nog was geweest en nu dat onze lamp kapot was, was het de ideale gelegenheid om er een kijkje te gaan nemen. Ofourse namen we ook nog andere dingen mee dan alleen lampen. IKEA is veel te verleidelijk!


's Avonds aten we ook nog een pizza bij 'Sole', een pizzarestaurant bij ons in Wilrijk. Ze hebben er overheerlijke pizza's, echt een aanrader!

Onderweg naar huis nam ik ook nog deze foto. Best hard mislukt maar hey, ik moet alle foto's van de week laten zien hé.


Een smos, geen verassing toch?

En een selfie mag ook niet ontbreken op donderdag! (kortom, donderdag was niet zo'n speciale dag…)


Vrijdag startte ik samen met Ellen de dag bij 'De Dikke Kat'. Het gezellige koffietentje, ja weeral een koffieshop, is gelegen in Antwerpen. (Kasteelpleinstraat) We dronken daar een cuduli (koffie met rode neuzen) en trokken wat foto's.

Daarna zijn we door gegaan naar de winkelstraten, onderandere de COS. Daar pastte ik een jeans/high wasted broek en ik was er echt verliefd op. Alleen was ik super hard aan het twijfelen of ik hem zou kopen. Wat vinden jullie? YAY or NAY? Let me know in the comments!


We trokken snel een spiegelfoto en gingen dan door naar het graffiti straatje. Daar filmden we wat en trokken foto's.
Voor moest je het nog niet weten, ik heb van die dag ook een filmpje gemaakt. Dat vind je hier. Veel kijkplezier!


Toen ik zaterdagochtend in de keuken stond voor een ontbijtje klaar te maken, riep mijn zus dat er een film van K3 op tv was. Ik maakte mijn yoghurt snel klaar en rende daarna naar de zetel om de film te zien. We zijn nooit oud genoeg om naar K3 te zien!

In de namiddag trok mijn zus een paar foto's van mij voor misschien in een artikel te zetten. Ik weet nog niet echt of de foto's bruikbaar zijn maar ze zijn in ieder geval wel goed gelukt!


Zondagtraditie!!! Eitjes + spek + fruitsap = fantastisch!


Dit was mijn krokusvakantie! Lekker een hele week thuis doorgebracht, behalve vrijdag dan haha. Morgen begint er weer een nieuwe week en dat betekend dat ik weer achter de schoolbanken moet kruipen, meh! Maar eerst nog de hele dag genieten haha. 



3 opmerkingen:

  1. oh ik zou die broek echt kopen als ik jou was! En waar lag dat grafitti straatje ? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je verliefd op die broek bent... kopen! :) Krijg je dan zeker geen spijt van. (denk ik, hoop ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo leuk om al je foto's te bekijken! Ik zou de broek zeker en vast kopen :), hij staat je goed! (die pizza ziet er zooooo lekker uit!) Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen