Lausnaps #5


Yay het is zondag! Dat betekend dat mijn favoriete rubriek online komt, Lausnaps. Elke week laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven en vandaag is het daar weer tijd voor. Klik op 'Continue Reading' voor het hele artikel te lezen.

————— 



Maandag begon ik de dag met het wassen van mijn haar. Ik gebruikte voor de allereerste keer een shampoo van de Lush en ik moet zeggen dat hij best wel goed werkt! Alleen komt de citroengeur niet echt zo vrij, dat is wel een nadeel. Maar voor de rest ben ik er heel tevreden over!



Na een hele lange tijd, droeg ik eindelijk mijn cebo's (foempies) nog eens naar school. Ik zou er nog eens nieuwe moeten kopen want 1. ze worden te klein en 2. ze zijn echt vies aan het worden! Maar het zijn echt zo schoenen die altijd mode blijven dus ja, wat maakt het uit haha.

Toen ik op de bus door Instagram was aan het scrollen, kwam ik deze ontzettend mooie tekst tegen. Het officiële gedicht is van @scharminkel maar ik vond het op 'claudiaverloop' haar Instagram. Echt een super mooie tekst en het doet me aan het denken zetten.



Woensdag betekend smosjesdag!

Na het eten stook ik ook nog mijn 2 nieuwe oorbelletjes in. Allebei de ringetjes komen van Ringz & Thing, eens leuk winkeltje dat plaats vind in de Kammenstraat. (Antwerpen) 1 ringetje kostte 4 euro, best wel een goeie prijs. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar leuke, goedkope oorbelletjes.



Onverwachte selfie moet kunnen.

Na school ging ik ook nog even naar de Meir. Onlangs had een vriendin van me een leuke jas gekocht en bleek dat ze hem verkochten in de Bershka. (opzich niet zo'n mooie winkel vind ik) Ik was er verliefd op dus ik stapte de winkel in, paste hem even en ging direct naar de kassa. Het jasje kostte 35,95, echt een topprijs! Alleen weet ik niet echt of hij de winter kan doorstaan, ik heb een vermoeden van niet haha maar ik ga het toch proberen. Wie weet gebeurd er een wonder en word het mijn nieuwe winterjas :).



Vrijdag was het een super dag! De eerste 3 uren van de dag hadden we studie, (2 uur L.O en 1 uur geschiedenis viel weg) we keken dan een film en hadden daarna gewoon even pauze. Super om je dag mee te beginnen haha.

Na een test van Frans, speelden we een kleine quiz op Kahoot, een site dat sommigen van jullie wel kennen. De leerkracht zet dan een quiz op en op het borddoek komen dan de vragen met daaronder 4 verschillende kleuren met meerkeuze vragen in. Wij moeten dan op onze gsm de juiste kleur aanduiden en ja, zo gaat het verder. Ik was 6de, juist buiten de top 5 dus maar hey! 6des van de 12 is nog wel oké als het over het onderwerp 'Frans' gaat.



Na school besloten we een take-away te doen bij Mirlo's. Ik nam zoals altijd een Charlotte en het was natuurlijk heerlijk. Alleen vond ik het nog een beetje te straf dus wou ik met een stokje mijn slagroom door mijn koffie roeren. Ik deed het deksel open terwijl ik aan het praten was met mijn zus en een vriendin. Voor ik het wist voelde ik ineens iets heel warm op mijn schoen en ja, mijn koffie was op mijn schoen gevallen. Maar nu heb ik wel een 'leuke' herinnering op mijn schoen haha.



Mijn stiefmama baktte die dag ook nog een lekkere chocolade cake. Die at ik 's avonds dan op terwijl ik naar familie keek.

Ik kon die avond/nacht niet slapen dus pakte ik mijn computer erbij en speelde na een hele lange tijd  weer 'The Sims 4'.



Zaterdagochtend maakte mijn stiefmama lekkere wentelteefjes, echt mijn favoriete ontbijt. Tijdens het eten was ik ook nog wat muziek aan het luisteren en typte wat artikels.

Deze foto is een sneek peek voor een artikel dat er aan zit te komen. Kun jij al raden voor welk artikel?



In dit bericht alleen al merk je hoeveel mijn stiefmama bakt in 1 week. Wees gerust, het is niet elke week zo haha. Deze week maakte ze ook nog eens super lekkere broodpudding. Echt waar, ik heb nog nooit ergens anders zo'n lekkere (of lekkerdere) broodpudding gegeten dan bij ons thuis.

Ook kreeg ik in de namiddag een Capri-Sun van mijn broertje. Capri is love, Capri is life!!!


Vandaag (zondag) gingen we ook nog bowlen, nadat we broeken hadden gekocht voor mijn broertje. Het was een hele lange tijd geleden dus voor de verandering gingen we nog eens kegels omver gooien. En voor moest je weten wie er gewonnen heeft, papa. Dat is voor ons geen verassing meer. (Ik was 2de :))


Dit was hem, mijn weekje. Een rustig, leuk weekje. Morgen begint voor mij officieel de vakantie en dat betekend dat er voor jullie elke dag een artikel online komt. Alleen kan het zijn dat er 1 dag geen artikel online komt maar dat zien we dan wel.

Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Caprisun!!! Zooo lekker :) Ik wou ook wel zo'n bakkende familie, dan zal ik alles wel gaan proeven hahah; leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen