Lausnaps #7


Ooh, sorry!! Gisteren kwam Lausnaps 7 niet online omdat ik het veel te druk had. (oké Laura, echt geen excuus maar je weet wel, school enzo) Daarom komt hij vandaag online omdat ik jullie toch nog een overzichtje wou laten zien van mijn week! Kijk/lees je mee?
————— 


Maandag, een dag na valentijn, ontdekte ik dat er op mijn oreo's allemaal tekeningen stonden. En bij deze dus ook hartjes. Hoe tof is da?

Na een hele lange tijd had ik ook nog eens glittersokjes aan. Deze zwarte komen van de COS en kostte €7. 


Toen ik dinsdag na school samen met mama naar "De Mol" keek, viel me opeens op dat er een G in de vingerafdruk zat. Ik, die zo blij was met de ontdekking, postte de foto direct op Twitter. 2 minuten later besefte ik dat ik eigenlijk echt dom was toen ik de tweede foto zag. Daarop zie je dezelfde vingerafdrukken maar telkens met een andere letter. Ik werd helemaal zot en besloot om niet meer te kijken naar dat programma. Oké nee, overdreven. Maar wow haha echt een programma dat u doet flipen. 


Na een hele lange tijd heb ik eigenlijk mijn kluisje eens opgeruimd. Oké, nu niet echt super mooi maar je had het ervoor eens moeten zien. Ik ben echt een sloddervos.

Ik moet eens mijn gewoonte gaan veranderen want zo elke woensdag een foto zien van een smosje is ook niet echt leuk denk ik… Deze keer had mama ook een brownie meegenomen en ik kan je garanderen, ze zijn super lekker!!


Even 1 minuut stilte voor deze mooie lucht. Oké, ik heb er al mooiere gezien maar ja.

Toen ik 's avonds de video van Trendgloss bekeek, kwamen deze schoenen voorbij en oh, ik ben er verliefd op!! Dus, even een kleine oproep! Als er iemand teveel geld heeft, mag hij/zij altijd deze schoenen voor mij kopen :). Nene grapje maar ik wil ze zo graag!


Mama maakte donderdagochtend dit receptje klaar. Het is heel simpel; je pakt een sneetje brood, je rolt het met de deegrol helemaal plat en dan smeer je er choco op. Aan 1 zijde leg je aardbeien (of ander fruit) en dan rol je het op. Je legt het in de pan voor een aantal minuten en het is klaar! En voor finial touch kun je er poedersuiker op strooien. Het is echt heerlijk!

Die avond aten we ook krieken met gehaktballetjes. Super lang geleden bij mij.


Vrijdag was het bij ons op school dikke truiendag, normaal heel de week maar ik heb er niks van gevoeld. Daarom was het bij ons biebtest. Een loopspel waarbij telkens een bieb afgaat. Dan moet je zo snel mogelijk naar de overkant lopen maar het moeilijke is, de bieb komt telkens sneller en sneller
achter elkaar. Gelukkig was het niet verplicht, anders lag ik er al na de eerste bieb uit haha.

's Avonds aten we ook nog mijn lievelingseten. Kippengyros met rijst en curry, in mijn geval met appelmoes want ik lust geen cury haha.


Na het eten ging ik ook nog even in bad met een lush bath bomb. Don't kill me, het was de eerste keer dat ik met een bruisbal van Lush in bad ging. Maar ooh, het rook zo goed!!


Zaterdag gaf Mirte ook nog haar vroeg verjaardagsfeestje. We gingen ontbijten in Mirlo's en het was zoals altijd heerlijk! Ik nam wentelteefjes met vers fruit en Amber & Mirte namen allebei yoghurt met granola. Daarna namen we ook nog een stukje broodpudding en voor verassing lieten we er kaarsjes op zetten. Echt een super leuke ochtend!

Ik verwende me later die dag met Gossip Girl te kijken in bed terwijl ik van een zak popcorn smulde. Het was echt een zalige dag!


Zondag=huiswerkdag. Ja, that's it.

Tijdens 'Tegen de sterren op' geniete ik ook nog van een ijsje. De roze zijn mijn favoriete!



Voilaaaa, dit was mijn week. Een week met super veel eten haha. Hoe was jouw week?


1 opmerking:

  1. Superleuk artikel! Als je nog is gaat shoppen , kan je is een shoplog doen? Of een schoenen/tassen stach xx

    BeantwoordenVerwijderen