The lists

Ik ben zo een persoon dat absoluut niet ordelijk is. Oké, mijn bureau ligt niet vaak vol met allemaal spullen maar dat komt omdat ik al die rommel verberg in mijn kasten. Ook heb ik vaak veel dingen aan mijn hoofd, bevoorbeeld mijn kamer opruimen, nieuwe artikels maken, dingen doen voor school,… Daarom maak ik graag To Do lijstjes of andere lijstjes. Doordat ik het zovaak gebruik, laat ik jullie vandaag een aantal van die lijstjes zien. Veel leesplezier!

————— 
Favoriete liedjes


Favoriete kledingswinkels
- Brandy Melville
- Zara
- Urban Outfitters
- Cos
- Clouds of fashion


Favoriete snacks
- Zelf gemaakte broodbudding
- Spookjeschips
- Kroepoek
- Prinskoeken

On the wishlist
- Grijze bernadette
- Huarache zwart
- Calvin Klein underwear
- Een gaatje vanboven in mijn oor

Dingen die ik leuk vind 
- Bloggen
- Shoppen
- Sims spelen
- Slapen
- Gaan wokken


Favoriete hotspots/coffeeshopjes
- Jules & Co
- Amandine
- Mirlo's
- Kaffeenini
- Barnini


Favoriete (spelletjes)apps
- Coulour Switch
- 100 Balls
- Swing
- Twist


Voila, mijn lijstjes. Het zijn ze niet allemaal maar toch een groot deel. Zo hebben jullie mij ook een beetje beter leren kennen. Ik hoop dat je het leuk vond!










3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuke lijstjes, ik heb vaak ook veel aan mijn hoofd en prop alles in mijn kast zodat de rommel niet zichtbaar is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, super leuke lijstjes! Ik heb vele dingen ook op mijn lijstjes staan! De Urban Outfitters is ook één van mijn favoriete winkels! En oh, ik wil erg graag calvin Klein underwear, net zoals jou. (en prinskoeken vind ik stiekem ook heel erg lekker) XxxInne

    BeantwoordenVerwijderen