Uitslag van de enquête


Een paar weken geleden heb ik een enquête opgesteld met allemaal vragen over mijn blog. En eerlijk gezegd, ik had niet verwacht dat er zoveel resultaten zouden zijn. Toen ik maandag voor het laatste keek waren het er 76 en toen ik gisteren nog eens keek, waren het er opeens 136. Hoe kan dit? Ik was er serieus echt niet goed van. Benieuwd naar de resultaten? Lees verder!
————— 


Jullie zijn zoveel jaar...
Meer dan de helft zijn toch wel mijn leeftijdsgenootjes. De grootste groep die erna komt is 15-17 jaar. Best wel normaal vind ik.

Jullie kennen me van…
Wow, 90% kent me van Instagram. Ik had wel een vermoeden dat er veel mensen via mijn Instagram op Laurastique komen maar meer dan 75%? Heu? Haha, ongelooflijk!

Ik volg je nu…
Voor het grootste deel 1-3 maanden, maar 25% volgt me toch nog een half jaar!


Jullie bezoeken via…
Ja, Instagram natuurlijk haha.

Verbetering op het gebied van
Het is tof om te lezen dat meer dan de helt mijn blog prima vinden maar toch merk ik zelf hier en daar schrijffoutjes. Vanaf nu ga ik het ook een 5 tal keer opnieuw herlezen voor ik het online gooi want eerlijk gezegd deed ik dat niet haha.


Ik wil meer lezen over…
Ja, dat is duidelijk hé.

Ik geef je blog een…
Wow, 31% een 10? Ik had eerder verwacht dat de meesten me een 8 zouden geven of hoogstens een 9 maar een 10? Wauw! 



YOUTUBE

Over youtube ben ik nog een beetje aan het twijfelen. De meningen zijn echt verschillend. De ene kant zou het super leuk vinden als ik geen te langdradige filmpjes maak en als ze in de stijl blijven van mijn blog maar de andere helft vind het lezen weer leuker. Ik ben erover aan het nadenken dat ik alleen filmpjes upload als ik naar ergens toe ben geweest, bevoorbeeld op reis naar een bepaald land. En dat ik alleen filmpjes online gooi waar ik zelf heel tevreden van ben en waar ik ook veel tijd in heb gestoken. Is dat misschien een goed idee?


Verder wil ik dit nog even met jullie delen. Ik wil absoluut niet opscheppen of wat dan ook maar ik vond het gewoon zo lief! Dit is maar een deeltje van wat jullie hebben gezegd maar ik kon absoluut niet kiezen haha. Ik wil jullie allemaal zo hard bedanken! Dus ja, bij deze; BEDANKT!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten