een bezoekje aan de dierentuin



Een paar dagen geleden namen we een bezoekje aan de dierentuin, een uitstapje dat we wel al vaker doen. Het zonnetje scheen en het was niet zo heel koud dus besloten we om naar Blijdorp te gaan, een dierentuin dat gelegen is in Nederland. En oh, een belangrijk ding; de camera mochten we ofcourse niet vergeten.

WARNING: Er zijn veel foto's, heel veel foto's… 112 foto's om precies te zijn :)
—————


Veel foto's, I know maar het was echt een leuke dag en van leuke momenten moet je veel foto's trekken. (quote by Laura) Ik hoop toch dat je het een leuk artikel vond en dat je wat genoot van de foto's. 

Wat hebben jullie al gedaan deze dagen? En wat gaan jullie nog doen?




5 opmerkingen:

  1. oh al die foto's zijn zo mooi, ik geniet altijd van je foto's daar moet je later zeker iets mee gaan doen. ik zit nu in Parijs :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooie foto's! Ik geniet ook altijd heel erg van naar de dierentuin te gaan (maar in deze ben ik precies nog niet geweest, waar is deze?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze overload aan foto's is echt leeeeuk! Het zijn allemaal geweldige foto's! (die met de giraffen zijn mijn favs) :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die met die fontein is en blijft cool! Je weet wel welke ik bedoel :)

    BeantwoordenVerwijderen