NIEUWE BROEK • OUTFIT


"Ellen! Ik heb hem gevonden". Ellen, die voor me liep, keerde een halve draai terug en kwam naar me toe. Ze knikte en lachte naar me. Ik was verliefd, verliefd op de broek die voor me lag. Ik sloeg hem om mijn arm en ging even verder kijken en voor ik het wist had ik hem al meegenomen naar huis. Ik was al heel lang opzoek naar een mom- of een girlfriendjeans en nu heb ik hem eindelijk in mijn kast liggen! Ofcourse moesten daar foto's van genomen worden maar ik stelde het altijd uit. Maar toen brak woensdag, 20 april, aan. Ik ging samen met Lotte (klik even op Lotte om naar haar blog te gaan.) naar 'The Vamps' en ik was zo excited dat ik wat vroeger naar haar toe ging. Om de wachttijd wat te verminderen, hadden we besloten om wat fototjes te gaan trekken. En voila, dit is het resultaat!


KETTING BM • TRUI BM • BROEK URBAN OUTFITTERS • SOKJES &OTHER STORIES • SCHOENEN ADIDAS

Dit waren de foto's en heel eerlijk? Ik vind dat ze zooo mooi zijn geworden. Ego over hereee. En oh, de belichting en de kwaliteit maken mij zoooo gelukkig. Oké, genoeg gezaagd. Wat vind jij van de foto's en van de broek. Let me know!


Fijne dag verder!


3 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit zeg! Mooie foto's ook hoor, heel tof bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Laura! Deze broek is echt heeeel erg mooi, je staat er prachtig mee! Je mag inderdaad trots zijn op de foto's, want ze zijn echt heeeeel goed gelukt! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen