Lausnaps #16


Deze week was weer een gewone week net zoals alle anderen maar ik deed wel leuke dingen zoals een dagje shoppen,... Zeker een week waar ik van heb genoten dus wil je weten wat ik voor de rest nog heb gedaan, kijk (lees) dan vooral verder!


Maandagochtend maakte ik nog eens een yoghurt achtig iets en oh, it tast so good! Deze was er 1 met banaan en een handjevol aardbeien dacht ik. Zeker eens proberen!

Voordat ik en Amber naar school vertrokken, moest ik natuurlijk even een spiegelselfie trekken. Bij deze outfit had ik ook nog mijn baby-blauwe jas aan en ik ben er nog altijd zoooo verliefd op! En oh, na een lange tijd deed ik eindelijk nog eens mijn cebo's (foempies) aan.


Dinsdagochtend besloten ik, Amber en nog een vriend van ons, een omweg te maken zodat we niet door de regen/sneeuw/hagel moesten lopen en daardoor ontdekte ik een deel van mijn school waar ik nog nooit ben geweest en het heeft zo'n goed uitzicht over onze speelplaats. En spijtig dat de blaadjes van de boom al groen beginnen worden... Hij was nog zo mooi haha.

Tijdens BECO (bedrijfseconomie) moesten we met de laptops werken en doordat de laptop een camera had, begonnen we maar foto's te trekken want ja, wat moet je anders doen tijdens de les?


s' Avonds ging ik ook nog met mama eten bij een chinees restaurant en het was daar zo lekker. Jammer genoeg ben ik zo dom dat ik de naam van het restaurant niet meer wet, lol.


Na een lange tijd, deed ik woensdag ook nog eens mijn ripped jeans aan van de River Island. En ook mijn oude Adidassen. Echt spijtig dat mijn top van mijn schoenen al zo geel ziet. (op foto zie je het niet zo hard maar in het echt zien ze echt geeeeel)

Toen ik die avond werkte aan school, hoorde ik ineens een "raar" geluid. Ik keek naar buiten en het begon opeens super hard te hagelen, niet gewoon kleine hagelbolletjes maar echt serieus super grote. Niet normaal.


OEPS! Van donderdag heb ik geen foto's, sorry!


Vrijdag na school ging ik samen met Amber en Mirte naar de Mirlo's omdat we zo'n dorst hadden. Ik en Mirte namen een appel-kers en Amber iets met kaneel, echt een aanrader!

Die avond aten we ook nog kippensate's met rijs en curry, in mijn geval dus appelmoes want ik lust geen curry haha. Wie nog?


Selfie op zaterdaaaag! Moet kunnen hé!

Heel de dag was ik me er al op aan het verheugen dat ik 's avonds een zelfgemaakt ijsje ging eten, (het recept van Laura vind je hier) dussss ik legde 3/4 uur van tevoren 2 bananen in de diepvries en wachtte tot het ongeveer 8.30u was. Ik blende de 2 bananen nog met 2 eetlepels yoghurt maar het bleek achteraf dus dat de banaan nog niet goed bevroren was.... Dus het werd maar een soort van smoothie, ook lekker hé.


Tijdens het shoppen gingen we ook nog een cupcake halen bij MOMADE cupcakes, een standje dat zich bevindt in de Stadsfeestzaal. Ook is hier een winkeltje van dat niet ver weg ligt van de Unit Brands. De cupcakes van daar zijn echt zooo lekker!

Voor dat we naar huis gingen, gingen we ook nog even iets eten bij de Colmar. Doordat mijn ouders er al veel complimentjes over hadden gehoord, besloten we daar te gaan eten maar het viel eigenlijk best wel tegen. Het buffet was eigenlijk echt niet groot en voor meer als 100 euro was het niet echt de moeite waard, jammer.


Bij de Flying Tiger had ik ook nog een selfiestick gekocht en natuurlijk moest die eens uitgetest worden he. Deze was snel snel getrokken maar hij is best nog wel goed gelukt.

Ook kon ik het niet laten om mijn nieuw kleedje en mijn nieuwe schoenen te passen en tadaaa, dit was het resultaat. Het kleedje komt van de H&M en de schoenen zijn van het merk Reebok. Als jullie willen kan ik hier ook nog een outfitpost van maken, let me know in the comments!

Et voila, dit was mijn week! Echt wel een leuke week en ik ben zooo blij met mijn nieuwe schoenen, eindelijk kan het paar van mijn wishlist wegstrepen. Joehoe!


Hopelijk heb je een fijne week achter de rug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten