Tumblr pics #3


Tumblr is sinds mijn eerste 'tumblr pics" post nog steeds mijn favoriete site om inspiratie op te doen en te genieten van de super mooie foto's. Daarom leek het mij leuk om nog een derde versie hierover te maken want oh, ik heb weer eens foto's aan mijn tumblr toegevoegd. Moest je mij nog niet volgen, dit is mijn Tumblr. Voila, dit was da de 'intro' haha. Veel lees- en kijkplezier!



Moest je nu denken, de spaties tussen de ene foto en de ander is echt een groot verschil? Dat heb ik express gedaan. Zelf vind ik het leuker om van randdikte te veranderen en bijvoorbeeld de ene foto met de fiets in het water, die collage heb ik express heel dik gemaakt, dat geeft wel een leuk effect vind ik. Maar ja, het is zo iets anders haha. Ik hoop dat je ook deze Tumblr pica's weer leuk vond en dan schrijf ik jullie de volgende keer! En oh, trouwens, mijn blog bestaat binnen een kleine maand 1 jaar dus dat betekend dat er iets heel leuks aan komt! Stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten