Doe mij maar dit


Het is weer een lange tijd geleden dat ik nog een wishlist online gooide en daarom dacht ik dat het wel leuk was om nog eens wat dingetjes te zeggen die ik heel, héél graag zou willen hebben. (Als er objecten inkomen die je al eens hebt gezien in een andere wishlist, dan kan je wel snappen dat ik het echt graag wil. :))
_____________________________________________________________________________________________________________________

Om heel eerlijk te zijn zet ik altijd dingen op mijn wishlist maar als mensen vragen wat ik bijvoorbeeld voor mijn verjaardag wil hebben, zeg ik van alle dingen buiten die er op mijn verlanglijstje staan. Herkenbaar? Neem nu die Fjallraven Kanken rugzak, die staat al heel lang op mijn wishlist en telkens als ik hem ergens zie, wil ik hem meenemen maar toch doe ik het niet. Ik wacht op het perfecte moment zeg maar. (ook al bestaat het perfecte moment niet...) Maar ja, dus, hier is toch mijn wishlist!


1. ON LIFE - ANNA NOOSHIN
Het vorige boek van Anna (On Top) had ik ook al en wat een zalig boek was dat! Daarom ben ik heel benieuwd naar haar tweede boek en wat het fijne eraan is, is dat het een wat kleiner formaat is. Heel handig om mee te nemen op reis of hem rap even weg te steken in je handtas! Ook ben ik nog aan het nadenken om het boek 2x te kopen. Eentje voor mij en eentje voor jullie, een soort van giveaway dus! Lijkt jullie dat leuk? Let me know!

2. FJALLRAVEN KANKEN RUGZAK
Als je al wat langer mijn blog volgt (of gewoon alle wishlists hebt gelezen) weet je vast wel dat ik deze rugzak al héél lang wil en héél graag. Ik kom de laatste tijd vaker en vaker bij de Urban Outfitters en als ik dan rond kijk door de winkel, zie ik altijd zo'n rugzak. Ik staar dan even, doe hem des noods even om en besluit dan om toch nog even te wachten. "Voor de volgende keer, Laura." En eigenlijk komt het er nooit van... OOIT ga ik hem kopen en dan ga ik jullie op de hoogte houden, beloofd!

3. DANIEL WELLINGTON HORLOGE
Ik ben heel blij dat ik een Casio heb maar de horloges van Daniel vind ik ook zooo mooi! Vroeger wou ik altijd het model met het gekleurde bandje (rood, wit en blauw) maar nu ben ik meer zo voor het bruine, leren bandje. Ik vind dat toch net iets mooiers en chiquers staan. Het kan ook gewoon mijn fantasie zijn hoor. Maar deze kon eigenlijk niet ontbreken op mijn lijstje.

4. GO PRO CAMERA
Hoe graag ik deze camera wil is niet normaal. Ik zal opeens eerlijk zijn met jullie, ik denk dat ik hem niet zo vaak ga gebruiken (of juist wel als ik die heb?...) maar hij is vooral dan voor mijn vakantie in Spanje. Het lijkt me leuk om daar allemaal sfeerbeelden te maken en achteraf in een video te plakken en met een Go Pro geeft dat toch nog net een leuker effect. Nu heeft mijn vriendinnetje, die mee gaat, zo een soort camera en ze gaat die meenemen dus op zich kan ik nog even wachten met het aan te kopen maar ik wil dit zo graag! (Als je 400 euro teveel hebt, mag je het altijd aan mij geven (just kidding)(dat is helemaal niet grappig Lau)(oké, sorry.))


Wat staat er op jouw wishlist? Ik ben er heel benieuwd naar!



15 opmerkingen:

  1. Toffe wishlist, die van mij ziet er ongeveer precies zo uit haha ;) Ik ben ook heel benieuwd naar On Life! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik wil ook zot graag een fjallraven rugzak, ik zie hem overal en wordt stik jaloers op diegene!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over die rugzak, gewoon kopen die handel! Maar denk wel eerst echt goed na over de grootte en de kleur! (eens gekocht doe je hem niet meer af je rug, geloof me, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur weet ik al maar over de grootte moet ik nog eens nadenken. En ja, dat kan ik snappen dat je hem dan niet meer af je schouders doet! :)

      Verwijderen
  4. Jou wishlist ziet er bijna hetzelfde uit! Ik heb laatst een Fjallraven gekregen voor mn verjaardag, YAY!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaloersss, ik denk dat ik hem ook ga vragen voor mijn verjaardag of ik koop hem zelf haha.

      Verwijderen
  5. Eerst wou ik ook zo een Daniel Wellington horloge, maar dan zag ik nóg een mooiere bij Massimo Dutti en kocht ik die.En ik ben ook fan van Fjallraven rugzakken, maar ik zou zo'n groot ding amper gebruiken, haha.

    Ps: Ik heb je blog nu pas ontdekt en wauw! Ben je direct gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh ik wil ook zo graag een fjallraven... En ehhhh, als er iemand nog eens 400 euro teveel heeft, koop dan ineens ook een gopro voor mij he! Ik heb je blog net ontdekt en ik vind 'm echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe mij ook die Go Pro maar! Whaah, die wil ik echt wel hebben haha. Heb hem een keer geleend van een vriend van mij en hij maakt echt gave beelden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke wishlist! Ik vind die rugzakken ook zoooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een zalige wishlist Laura! Ik zou ook alles willen wat erop staat, vooral zo een Go Pro lijkt me echt heeeel fijn om te hebben! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey, ik volg al lang jou blog en ik heb een jaar gewacht om een blog te beginnen ( jaa ik weet het een jaar is lang lol) als ik eerlijk mag zijn ik was gewoon bang op de commentaar die ik ging krijgen (bangenschijter? ja dat ben ik helemaal) maar uiteindelijk ben ik er toch 1 begonnen eigenlijk dankzij jou je inspireerde mij om een blog te beginnen:) ik hoop dat je een kijkje neemt..!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn wishlist is bijna exact het zelfde, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen