On the wishlist


Wishlist, een lijstje waarop allemaal dingen staan die je heel graag zou willen hebben en ook ik heb zo een lijstje. Er staan deze keer 5 items op die ik heel maar dan ook heel heel graag zou willen hebben en dat lijstje ga ik vandaag met jullie delen. Kijk je mee?

————— 

1. Fjallraven Kanken rugzak. Ik zou absoluut niet weten hoe je dat merk moet uitspreken maar wat ik wel weet is dat ik verzot ben op deze rugzak. Een vriendin van mij heeft er zo één en elke keer als ik hem zie, zwijmel ik erbij weg. Volgens haar geraak er wel wat in (medium formaat) dus hij is ook ideaal voor school. Alleen weet ik nog niet echt welke kleur ik dan zou kiezen. Het babyblauw vanop de foto vind ik heel mooi maar het basic zwart ook. Nog even uitzoeken welke ik de mooiste vind :).

2. Mom jeans. Zonder gaten dan wel, niet dat ik dat erg vind maar mijn ouders wel haha. Ik vind ze echt super mooi en ze staan ook heel goed met mooie sneakers eronder. Het leuke aan de broek vind ik dat hij niet echt skinny is maar ook niet heel wijd, gewoon goed. (Oh Laura, wat kan je goed je mening geven…)

3. Yellow coat. Ik kan snappen dat je deze jas echt niets vind maar ik vind het wel iets hebben, komaan, zo'n gele jas zie je niet overal he. Als je het model wel mooi vind, maar de kleur niet, is er ook nog een andere opslossing; een blauwe. Ik ben al lang naar zo'n jassen opzoek maar ik vind ze nergens. Weet jij misschien waar ik deze kan halen?

4. Gopro. Binnen een aantal maanden zit ik samen met mijn beste vriendin in Spanje, op een surfkamp. Omdat ik het super leuk vind om mooie momenten vast te leggen, staat ook een gopro op mijn wishlist. Zet hem vooraan op je surfboard en je hebt direct al hele leuke beelden. Dit is denk ik toch wel een item dat ik allerliefste wil hebben.

5. Reebok classic. Last but not least, schoenen. Deze black & white sneakers vind ik zo mooi! Alleen het probleem is, dat ik op dit moment niet echt nood heb aan nieuwe schoenen… Maar hey! Ik hou ze natuurlijk nog altijd in mijn achterhoofd voor moest er crisis in mijn schoenenkast zijn :).



Wat staat er op jouw wishlist?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten