Puinhoop


En ik wil iets schrijven, iets schrijven dat diep vanuit mijn hart komt maar ik krijg amper woorden op mijn papier. Tranen rollen over mijn wangen en mijn gedachtes zijn 1 grote puinhoop. Wat moet ik doen, denk ik bij mezelf. Mensen waarvan ik zoveel hou heb ik gekwetst en dat was echt het laatste wat ik wou doen. Liefdevolle mensen om me heen kwetsen.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Toch deed ik het, zonder erbij na te denken. Ik deed dingen waar ik achteraf enorm veel spijt van heb. Ik was mezelf aan het zoeken maar blijkbaar op de verkeerde manier. Ik heb heel goed nagedacht, maar echt heel goed en alles wat ik wou veranderen heb ik opgeschreven. Dingen die ik haatte, schreef ik ook op en gooide die weg. Even gewoon mijn hoofd leegmaken want dat was nodig.

Ik weet zeker dat iedereen wel zo'n dag heeft, een dag waar alles lijkt tegen te slagen en je gewoon niets anders wilt dan gewoon in je bed kruipen en aan niks hoeven te denken. Maar onthoud goed dat je zulke dagen nodig hebt om extra hard te genieten van de kleine dingetjes. Denk dan aan je kat die je 's ochtends likjes geeft of je een nieuwe pot choco mag opendoen. (daar wordt iedereen toch instant blij van)

Het leven is zo kort en het klinkt zo ongelooflijk cliché maar je moet echt genieten. Maak fouten, heb lief, huil, lach, knuffel. Doe allemaal dingen die je goed laten voelen en trek je van niemand iets aan. Je bent echt goed genoeg.

Goed, dit was weer eens zo'n artikeltje met een niet-echt-positieve vibe maar ik wou toch even mijn gedachten kwijt en voor mij is schrijven het beste middeltje. Ik hoop dat je prachtige momenten zult beleven in het nieuwe jaar en herinneringen maakt om nooit te vergeten. Dat je alleen maar lieve mensen in je leven hebt en dat je geniet van elke seconde. Als er iets is, mag je altijd een berichtje sturen. Ik zal je dan (proberen) helpen. 

Trouwens, ik heb een nieuwe platenspeler en ik zoek nog vinyl platen maar in Media Markt en Urban Outfitters vind ik niet echt mijn goesting. Hebben jullie misschien nog ideeëtjes waar ik leuke platen kan vinden van artiesten van nu? Liefst in de buurt van Antwerpen!

Heel veel liefs,

6 opmerkingen:

  1. Voor platen moet je misschien eens naar de rommelmarkt? Ook jij een fijn 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven, soms zit er inderdaad zo'n dagje in helaas. Gelukkig kom je daar altijd weer sterker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt heel mooi geschreven Laura! Dingen opschrijven is bij mij net hetzelfde, daar word ik zo rustig van en dan kan ik alles eens even uit mijn gedachten zetten.
    Een tijdje geleden was ik op bol.com aan het scrollen en ik kwam daar best wat leuke platen tegen, misschien moet je daar eens op kijken :). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi geschreven, het kan echt helpen om te schrijven, dat het uit je hoofd is. Happy 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zullen er in 2017 aan werken he meid! I know it is dark right now, but you will find yourself if you find someone who can bring a bit of light in al the darkness around you.

    Love, uw grote zus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, Laura toch, hoop dat alles weer een beetje oke is nu? En iedereen heeft weleens zulke dagen hoor, is helemaal normaal! Zot grave foto btw! (Heb je al een plaat van Arctic Monkeys??)

    BeantwoordenVerwijderen